جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-10
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 53254 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۵ | ارسال توسط :
12 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی بازار در روز جاری دچار افزایش قیمت داشتند و این نوسانات قیمتی در بازار خودروهای مونتاژی، بیش از خودروهای تولید داخل بود. رشد قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز در حالی رقم خودرو که داخلی‌ها هفته گذشته را با افت قیمت […]

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی بازار در روز جاری دچار افزایش قیمت داشتند و این نوسانات قیمتی در بازار خودروهای مونتاژی، بیش از خودروهای تولید داخل بود. رشد قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز در حالی رقم خودرو که داخلی‌ها هفته گذشته را با افت قیمت به پایان رسانده بودند، اما نوسان قیمت دلار در بازار و جو روانی به وجود آمده موجب شد تا فعالان بازار این تغییر مسیر را یکی از دلایل افزایش قیمت در بازار اعلام کنند.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «هایماS8» در بازار رکورد رشد قیمت امروز را شکست و با افزایش ۲۵ میلیونی در بازار  قیمت‌گذاری شد، در میان محصولات خانواده سایپا هم نیمی از خودروها تغییر قیمت نداشتند و نیمی دیگر با رشد اندک راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به چهار روز گذشته «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۷۵ میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و رشد ۵ میلیونی داشت. «هایما S8» هم در بازار یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲۵ میلیونیرا تجربه کرد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها هم «تارا اتوماتV2» امروز ۸۹۰ میلیون قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۴۹ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۶ میلیون تومانی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با افزایش ۵ میلیونی در بازار ۹۱۵ میلیونی شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۲۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد افزایش ۲ میلیونی داشت.

اقتصااااد 29

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۶۸۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت را تجربه کردند و با این شرایط، «کوییک‌R دنده‌ای» با افزایش ۳ میلیونی در بازار ۳۹۵ میلیون تومان قیمت خورد و و رشد سه میلیونی داشت و «کوییک دنده‌ایS» هم با رشد یک میلیونی در بازار ۳۹۵میلیون تومانی شد. از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۷ میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا هاچ بک EX» هم ۳۷۶ میلیون تومانی شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز با افت یک میلیونی ۴۰۴ میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد. 

اقتصاد 29

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 53254 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید