دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 59812 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ | ارسال توسط :
11 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل حفاری شمال آخرین وضعیت حضور این شرکت در پروژه‌های توسعه میادین نفتی و گازی ایران را تشریح کرد.  علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل شرکت حفاری شمال در گفت و گو با نفت ما گفت: همانطور که می دانید حفاری شمال دارنده ۹ دکل خشکی و ۳ دکل دریایی است و علیرغم مشکلات گذشته در موضوعات پیمانکاری […]

مدیرعامل حفاری شمال آخرین وضعیت حضور این شرکت در پروژه‌های توسعه میادین نفتی و گازی ایران را تشریح کرد. 

علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل شرکت حفاری شمال در گفت و گو با نفت ما گفت: همانطور که می دانید حفاری شمال دارنده ۹ دکل خشکی و ۳ دکل دریایی است و علیرغم مشکلات گذشته در موضوعات پیمانکاری در چند ماه اخیر پروژه‌های متعددی را به منظور توسعه میادین نفتی و گازی کشور امضا کردیم و اکنون بالغ بر ۶۵۰ میلیون یورو پروژه در این شرکت تعریف شده است.

مدیرعامل حفاری شمال با اشاره به ترسیم نقشه راه برای تبدیل شدن این شرکت به برترین شرکت حفاری در ایران گفت: فعالیت های حفاری شمال در ماههای گذشته بشدت افزایش یافته و با ادامه این روند، نوید روزهای خوب در سال های آتی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی ظرفیت دکل های دریایی استفاده شده است درصدد هستیم تعدادی دیگر دکل خریداری و یا اجاره برای پروژه های بعدی کنیم.

سلمان‌زاده به حضور این شرکت در پروژه infill پارس جنوبی اشاره کرد و گفت:امیدواریم در ماه‌های آتی دکل حفاری شمال به سمت موقعیت حفاری خود در این پروژه حرکت کند.

مدیرعامل حفاری شمال ادامه داد:فعالیت های اجرایی شرکت به شدت رو به توسعه است و همانطور که عرض کردم قراردادهایی به ارزش ۶۵۰ میلیون یورو امضا کردیم.

سلمان زاده در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار نفت ما در خصوص قرارداد حفاری با کشور ترکمنستان گفت: متاسفانه این قرارداد مشمول تحریم های ظالمانه قرار گرفت اما تلاش های گسترده ای را برای بازگشت به این پروژه انجام دادیم اما تا زمان حصول نتیجه قرار براین است که دکل به آب های سرزمینی خودمان در دریای خزر آمده و با نفت خزر اقدام به فعالیت کند.

 

 

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 59812 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید