دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-03
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 60514 |
تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۷ | ارسال توسط :
6 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل امروز با افزایش  ۰.۱۶ درصد  و تغییر ۳۴۶۳ واحد به دو میلیون و یکصدو شصت و هشت هزار و یکصد و پنجاه و پنج (۲.۱۶۸.۱۵۵) واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با افزایش ۰.۱۲ درصد و تغییر ۸۴۳ واحدی […]

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل امروز با افزایش  ۰.۱۶ درصد  و تغییر ۳۴۶۳ واحد به دو میلیون و یکصدو شصت و هشت هزار و یکصد و پنجاه و پنج (۲.۱۶۸.۱۵۵) واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با افزایش ۰.۱۲ درصد و تغییر ۸۴۳ واحدی به هفتصد و چهارده هزار نهصد وبیست و هفت واحدی رسید.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز حجم معاملات سهام و حق تقدم ۶ میلیارد ۳۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش ۲ هزار ۵۸۳ میلیارد تومان بود همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان بود.

او بیان کرد: در جریان معاملات امروز شاهد ورود ۱۶ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی به سهام و حق تقدم بودیم همچنین %۳۴ بازار به عبارتی ۲۵۷ نماد در بازه مثبت و %۶۶ بازار یعنی ۵۰۸ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند.

روستا گفت: امروز بیشترین ورود پول به صنعت بانک‌ها با ۲۰ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول مربوط به گروه صنعت خودرو با ۱۵ میلیارد تومان بود.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 60514 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید