دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 59568 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳ | ارسال توسط :
10 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مصوبه جدید سازمان در رابطه با بازارگردانی گفت: بازارگردانی صندوق پالایش یکم و دارایکم در حال انجام است و هر دو صندوق هم بازارگردان دارند و به طبع باید بازارگردان‌ها وظایف خود را انجام […]

رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مصوبه جدید سازمان در رابطه با بازارگردانی گفت: بازارگردانی صندوق پالایش یکم و دارایکم در حال انجام است و هر دو صندوق هم بازارگردان دارند و به طبع باید بازارگردان‌ها وظایف خود را انجام دهند.

او در پاسخ به این پرسش که مصوبه جدید سازمان بورس در بازارگردانی دو صندوق دارایکم و پالایش یکم تغییراتی را به وجود خواهد آورد؟ بیان کرد: این مصوبه ناشران را شامل می‌شود و صندوق‌های سرمایه گذاری سهامی یا با درآمدثابت کماکان بازارگردان دارند.

عیوضلو اظهار کرد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری که پیش‌تر هم بازارگردان داشتند همچنان بازارگردان خواهند داشت به عبارتی بازارگردانی ابزار‌های ثانویه ادامه دارد و ابزار‌های ناشرانی، سهم یک شرکت ناشر و سهم یک شرکت پذیرفته شده را در مصوبه جدید هدف قرار دادیم.

گفتنی است، با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 59568 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید