دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 59800 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ | ارسال توسط :
6 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش نفت ما ، عبدالعلی رحیمی مظفری: توجه و حمایت از طرح های نفت و گاز، انرژی را در کشور به سمت تعادل می برد. عضو کمیسیون انرژی مجلس در بازدید از غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان و نشست با عضو هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت :توجه به بحث توسعه زیرساخت های نفت و […]

به گزارش نفت ما ، عبدالعلی رحیمی مظفری: توجه و حمایت از طرح های نفت و گاز، انرژی را در کشور به سمت تعادل می برد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در بازدید از غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان و نشست با عضو هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت :توجه به بحث توسعه زیرساخت های نفت و گاز با رویکرد تولیدات استاندارد مطابق با محیط زیست، کشور را امیدوار می کند که در آینده با بهره برداری از طرح های هلدینگ پتروپالایش اصفهان و به ویژه پتروپالایش سهروردی تا حد زیادی ناترازی انرژی برطرف و توجه به زنجیره ارزش محقق گردد.

عبدالعلی رحیمی مظفری افزود: در شرایطی که کشور در مسیر تحریمی قرار دارد توجه به شرکت‌های داخلی همچون سهروردی و حمایت از آن اهمیت دارد که در بحث استفاده از این ظرفیت ها و حمایت ها، هلدینگ پتروپالایش اصفهان بسیار موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه مجلس هم با تصویب و نظارت بر قوانین ادامه دهنده و زمینه ساز حمایت ها است افزود: قانون تنفس خوراک و اصلاح این قانون در مجلس یازدهم گام مهمی برای تشویق و حمایت از ظرفیت های داخلی و شرکت های پایین دست بود.

مهندس گودرزجوادی رئیس هیئت مدیره شرکت پتروپالایش سهروردی و عضو هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به پروژه های بزرگ زیست محیطی و ملی این شرکت و تولیدات آتی پتروپالایش سهروردی گفت: در ساخت و تجهیز طرح های شرکت سهروردی و دیگر طرح های توسعه ای هلدینگ، اولویت با شرکت های داخلی است و نگاه به این مسئله مهم، فراتر از منافع اقتصادی موجب اشتغالزایی و توجه به تولید ملی هم می شود.

 

 

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 59800 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید