دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 40300 |
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ | ارسال توسط :
64 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد۲۴- با توجه به برچسب قیمت و تصاویری که از آن مشاهده می‌کنیم، به نظر می‌رسد یک محصول اقتصادی ارزنده به میدان رقابت چینی‌ها اضافه شده است. Qiyuan A ۰۵ از منظر ابعاد برابر با ۴۷۸۵ میلیمتر در طول، ۱۸۴۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن […]

چانگان

اقتصاد۲۴- با توجه به برچسب قیمت و تصاویری که از آن مشاهده می‌کنیم، به نظر می‌رسد یک محصول اقتصادی ارزنده به میدان رقابت چینی‌ها اضافه شده است.

Qiyuan A ۰۵ از منظر ابعاد برابر با ۴۷۸۵ میلیمتر در طول، ۱۸۴۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز ۲۷۶۵ میلیمتر است. دستگیره درب‌های پاپ-آپ و جزئیات بدنه به شکل گیری منظره‌ای جذاب در نمای جانبی چانگان Qiyuan A ۰۵ منتج شده است.

این چانگان شباهت زیادی به خودرو Yida دارد که قبلا اینجا معرفی کرده ایم.

پروفایل دماغه نیز حالتی یکپارچه و داینامیک دارد که به نوعی در محصولات کنونی بازار چین متفاوت و جدید محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: زوتی DL ۵ اولین محصول وارداتی پارس خودرو + عکس


نمای عقب یک منظره تکراری است که مشابه آن را در برند‌های مطرح جهانی پیش از این، بار‌ها دیده ایم. روی سقف یک چراغ ترمز که میزبان ۱۴ لامپ ال ئی دی است در حالت بال کوسه نصب شده است.

کابین Qiyuan A ۰۵ نقطه قوت این چانگان محسوب می‌شود که برای این رده قیمتی حقیقتا فوق العاده و جذاب به نظر می‌رسد. عناصر کرومی اینجا حضور سنگینی دارند تا به نوعی بر کیفیت کار خودروساز تاکید داشته باشند. طراحی فرمان و کنسول جلو نیز به هیچ عنوان در سطح یک محصول اقتصادی قرار ندارد و بیننده را به یاد پرچمدار‌ها می‌اندازد.

نمایشگر اصلی تنظیمات سیستم سرگرمی در اندازه ۱۳.۲ اینچ، نمایشگر اطلاعات کیلومتر با جانمایی متفاوت و اندازه ۱۰.۲۵ اینچی از جذابیت‌های این کابین هستند.

چانگان سطح ۲ رانندگی خودران را نیز به این خودرو آورده که بازهم با ۱۸ هزار دلار یک شرایط رویایی را برای مشتریان ایجاد می‌کند.

پشتیبانی از فرمان‌های صوتی در این چانگان شامل تنظیمات سیستم تهویه نیز می‌شود که در نوع خود بسیار جالب است.

در بخش پیشرانه از فناوری پلاگین هیبرید استفاده شده که ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و تک موتور الکتریکی روی محور جلو است. بیشینه قدرت موتور ۱۱۰ بنزینی ۱۱۰ اسب بخار است. عملکرد موتور الکتریکی با توجه به تریم متغیر است. تریم پایه ۱۹۰ اسب بخار خروجی و ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد و در تریم بالاتر به ۲۱۵ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر می‌رسد.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر با تریم پرچمدار برابر با ۶.۸ ثانیه محاسبه شده است.

انرژی مورد نیاز Qiyuan A ۰۵ از بسته باتری ۹.۰۷ کیلووات ساعت ترنری لیتیم در تریم پایه و ۱۸.۹۹ کیلووات ساعت لیتیم آهن فسفات در تریم بالاتر تامین می‌شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص به ترتیب ۷۰ و ۱۴۵ کیلومتر محاسبه شده است.

برد حرکتی ترکیبی خودرو یعنی اگر باک بنزین پر باشد و باتری نیز شارژ کامل شود بین ۱۲۲۵ تا ۱۳۰۰ کیلومتر خواهد بود.

منبع: عصر ایران

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 40300 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید