دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 59760 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ | ارسال توسط :
6 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

اسماعیل قنبری، مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان در پاسخ به سوال خبرنگار نفت ما با اشاره به نام گذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا جهش تولید به معنای خیزش و ارتقا چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی در بخش تولید تلقی می شود. وی افزود: در بخش صنعت […]

اسماعیل قنبری، مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان در پاسخ به سوال خبرنگار نفت ما با اشاره به نام گذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا جهش تولید به معنای خیزش و ارتقا چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی در بخش تولید تلقی می شود.
وی افزود: در بخش صنعت پتروشیمی بررسی های کارشناسی و تخصصی ما نشان می دهد که اساسا جهش تولید شامل دو بخش است. نخست تلاش برای جهش تولید اسمی به معنای واقعی و دوم راهبری و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام است که بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در بخش تولید داشته باشیم. در مجموع رساندن بخش تولید به ظرفیت اسمی و راه اندازی پروژه های نیمه تمام می تواند به معنای جهش تولید تلقی کرد.
قنبری با اشاره به راه اندازی پروژه های این شرکت گفت: امیدواریم تا پایان سال فاز ۲ اوره و آمونیاک پتروشیمی کرمانشاه وارد مرحله پیش راه اندازی شود.
وی افزود: واحد HD پتروشیمی تبریز نیز در مسیر خوبی قرار گرفته و امیدواریم اوایل سال ۱۴۰۴ وارد مرحله پیش راه اندازی شود.
مدیرعامل گروه نفت و گاز پارسیان از تلاش این مجموعه برای تامین خوراک پایدار برای شرکت های تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: تلاش های زیادی در حال انجام است تا قطعی گاز واحدهای پتروشیمی و ناترازی موجود به حداقل برسد.
قنبری در ادامه گفت و گو با نفت ما در پاسخ به سوال مطالبات اوره سازها از دولت گفت: در راستای احقاق حق اوره سازهای کشور توانستیم رقم طلب پتروشیمی های اوره ساز را در سامانه سمات و سازمان برنامه و بودجه ثبت کنیم که اتفاق بسیار مهم و مبارکی بود چرا که تاکنون در جایی این طلب ثبت نشده بود. مذاکرات خوبی با سازمان برنامه و بودجه و دولت در خصوص پرداخت مطالبات اوره سازها از طریق بهای خوراک و یا دریافت سهام ممتاز صورت گرفته و مدل های مختلفی پیشنهاد شده که برای ما جذاب است دریافت سهام شرکت های تولیدی پتروشیمی است.
در مجموع تلاش ما این است که هم مطالبات اوره سازها از دولت دریافت شود و هم فروش اوره به جهاد کشاورزی به قیمت تمام شده باشد.
قنبری در پایان به پروژه های پالایشگاه شیراز اشاره کرد و گفت: دو طرح بسیار ارزشمند در پالایشگاه شیراز در مرحله راه اندازی و پیش راه اندازی است که یکی سولفورزدایی است که بزودی وارد مرحله پیش راه اندازی خواهیم شد و دیگری طرح ارتقا کیفی سازی بنزین است.
منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 59760 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید