دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 57358 |
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ | ارسال توسط :
7 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمدرضا فرزین در واکنش به انتقادات علیه بانک مرکزی مبنی بر واردات کالا با دلار بازار آزاد، گفت: دلار در مرکز مبادله رسمی ۴۱ هزار تومان است و در سال گذشته (۱۴۰۲) نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار ارز برای واردات کالا اختصاص دادیم. رئیس بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: […]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمدرضا فرزین در واکنش به انتقادات علیه بانک مرکزی مبنی بر واردات کالا با دلار بازار آزاد، گفت: دلار در مرکز مبادله رسمی ۴۱ هزار تومان است و در سال گذشته (۱۴۰۲) نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار ارز برای واردات کالا اختصاص دادیم.

رئیس بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: بانک مرکزی تمامی واردات قانونی به کشور و نیازهای خدماتی مردم را با نرخ‌های ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای کالاهای اساسی و حدود ۴۰ هزار تومان برای سایر کالاها و خدمات تأمین می‌کند.

وی عنوان کرد: با نرخی که در کانال‌های تلگرامی اعلام می‌شود، کالا وارد نمی‌شود؛ البته نرخ‌های بازار غیررسمی نقشی در تعیین قیمت کالاها ندارد.

فرزین در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های کشور موظف‌اند تا این موضوع را به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 57358 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید