دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 50395 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ | ارسال توسط :
11 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امکان انتخاب خودروی وارداتی برای کلیه جانبازان مشمول که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند به زودی فراهم می‌شود. معاون وزیر صمت افزود: با توجه به بند (و) تبصره (۷) قانون بودجه ۱۴۰۲ جانبازان معزز جسمی – حرکتی می‌توانند […]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امکان انتخاب خودروی وارداتی برای کلیه جانبازان مشمول که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند به زودی فراهم می‌شود.

معاون وزیر صمت افزود: با توجه به بند (و) تبصره (۷) قانون بودجه ۱۴۰۲ جانبازان معزز جسمی – حرکتی می‌توانند بر اساس سطح‌بندی که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد:  با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آئین نامه اجرایی آن جانبازان ۷۰ درصد ویژه و بالاتر تا سقف ۳۵ هزار یورو، جانبازان ۷۰ درصد غیر ویژه تا سقف ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو می‌توانند خودروی وارداتی انتخاب کنند.

ضیغمی افزود: به دلیل کثرت جانبازان مشمول و محدودیت زیرساختی سامانه، مراجعه به سایت برای انتخاب خودرو در سه نوبت انجام می‌پذیرد. بر همین اساس ابتدا جانبازان ویژه، سپس جانبازان ۷۰ درصدی عادی و در نهایت جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد امکان انتخاب خودرو را دارند. کلیه مراحل انتخاب خودروی جانبازان در سه سطح فوق در بهمن ماه انجام می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از جانبازان خواست با توجه به اینکه نمایندگان آنان به صورت مجدانه پیگیر موضوع خودرو وارداتی جانبازان هستند لذا به شایعات و اخبار غیر رسمی توجه نکنند و تمام اطلاعات را از مجاری رسمی خبری پیگیری کنند.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 50395 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید