به گزارش اقتصادنیوز؛ میتسوبیشی اوتلندر بهعنوان یک شاسیبلند متوسط از سال ۲۰۰۱ به لیست تولیدات کمپانی میستوبیشی اضافه شد و تاکنون سه نسل از آن راهی بازارهای بینالمللی شده است. نسل سوم اوتلندر در سال ۲۰۱۲ روانه میدان شد و دو سال بعد در قالب فیسلیفت اول مهمان جادههای کشورمان شد. عرضه این نسخه را […]
به گزارش اقتصادنیوز؛ میتسوبیشی اوتلندر بهعنوان یک شاسیبلند متوسط از سال ۲۰۰۱ به لیست تولیدات کمپانی میستوبیشی اضافه شد و تاکنون سه نسل از آن راهی بازارهای بینالمللی شده است. نسل سوم اوتلندر در سال ۲۰۱۲ روانه میدان شد و دو سال بعد در قالب فیسلیفت اول مهمان جادههای کشورمان شد. عرضه این نسخه را در مدلهای ۲۰۱۴-۲۰۱۵ به مشتریان داخلی ادامه داد؛ سپس به سراغ فیسلیفت دوم میتسوبیشی اوتلندر رفت و آن را بهعنوان مدلهای ۲۰۱۶-۲۰۱۸ در اختیار متقاضیان گذاشت. پیشرانه استاندارد این ماشین، یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی است که ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن.متر گشتاور تولید میکند. این موتور به گیربکس CVT متصل است که بسته به حالت انتخابی، قوای محرکه را به چرخهای جلو یا هر چهار چرخ منتقل میکند.
روند قیمت میتسوبیشی اوتلندر در ۸ ماه
این خودرو از زمان ورود به بازار کشور قیمتهای مختلفی را تجربه کرده است، اما بررسی بازه قیمتی این خودرو در ۸ ماه سال جاری نشان میدهد النترا بیشتر در بازه قیمتی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در بازار قیمتگذاری شده است.
ارزیابی قیمت این خودرو در بازه زمانی مورد بررسی نشان میدهد این خودرو در اریبهشت، بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد، بازه قیمتی این خودرو در این ماه ۴میلیارد و ۸۰۰ تومان بوده است، روندی که با جدی شدن خبر ورود خودروهای وارداتی و شکست طلسم ۷ ساله واردات خودرو در مرداد سال جاری تغییر کرد و با این شرایط قیمت این خودرو در مهرماه به ۳ میلیارد و ۲۰۰ (پایینترین سطح در سال جاری) رسید، اما در آبان و آذرماه و اجرایی نشدن وعدههای داده شده برای ورود خودروهای جدید شاهد بازگشت رشد قیمت در بازار این خودرو بودیم.
-
برچسب ها: