دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 49133 |
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۵:۳۵ | ارسال توسط :
11 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادنیوز، شاین مکس، اولین محصول وارداتی ایران خودرو، بهمن سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. آبی های جاده مخصوص اولین خودروی وارداتی خود را از سبد محصولاتی شریک قدیمی خود یعنی دانگ فنگ انتخاب کردند. این سدان چینی از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در دسترس متقاضیان قرار گرفت و خودروساز ساکن کیلومتر […]

به گزارش اقتصادنیوز، شاین مکس، اولین محصول وارداتی ایران خودرو، بهمن سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

آبی های جاده مخصوص اولین خودروی وارداتی خود را از سبد محصولاتی شریک قدیمی خود یعنی دانگ فنگ انتخاب کردند.

این سدان چینی از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در دسترس متقاضیان قرار گرفت و خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص برنامه ریزی کرده تا سری اول این محصول وارداتی خود را در دومین ماه از زمستان ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار کند.


تب قیمت خودرو در بازار فروکش کرد + جدول

اقتصادنیوز: تب رشد قیمت خودرو در بازار امروز کمی فروکش کرد و با این شرایط خودروهای داخلی با افزایشی نرم در بازار قیمت‌‌گذاری شدند و این رشد بیش از همه به خودروهای مونتاژی رسید.

آن طور که مدیران سامانه فروش خودروهای وارداتی اعلام کردند ایران خودرویی ها اجازه دارند هر دستگاه از این خودروی چینی را با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور کنند.

این قیمت در واقع قیمت نهایی برای شاین مکس است و تمام هزینه های مرتبط با این خودرو مانند مالیات ارزش افزوده، عوارض های متعلقه و همچنین سایر هزینه های جانبی محاسبه شده است.

ایران خودرویی ها در حالی شاین مکس را به عنوان اولین خودروی وارداتی خود را ماه آینده روانه بازار می کند که سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با محصول وارداتی رقیب ایران خودرو افتتاح شد.

چانگان CS 35 پلاس محصول وارداتی خودروسازی سایپا اولین خودرویی بود که پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قرار گرفت. می توان گفت چراغ سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی  با این خودروی وارداتی نارنجی های جاده مخصوص روشن شد.

 شاین مکس ایران خودرو در بازار باید با محصولاتی مانند ریسپکت بهمن موتور، جک J7 کرمان موتور و آریزو ۶ پرو مدیران خودرو رقابت کند. بررسی ها نشان می دهد این رقابت چندان ساده نخواهد بود.

قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومانی این خودرو در سامانه یکپارچه به احتمال بسیار زیاد با قیمت بازاری این خودرو فاصله خواهد داشت. این مساله در مراحل اولیه عرضه بیشتر به چشم بازار خواهد آمد. زیرا به طور معمول خودروهای جدید بازار که عرضه زیادی ندارند قیمت هایی را به خود می بینند که صاحبان آنها برایشان در نظر می گیرند. اما چنانچه روند عرضه زیاد شود قیمت های بازاری ناچار به کم کردن فاصله با قیمت این خودروها در زمان عرضه خود را نزدیک می کنند.

البته ایران‌خودرویی‌ها به طور مشخص اعلام نکردند در بهمن سال جاری چند دستگاه از این محصول برند دانگ فنگ را برای متقاضیان فاکتور می کنند اما پیش بینی می شود ایران خودرویی ها در کوتاه ترین زمان ممکن تعهد ایجاد شده برای شاین مکس را تحویل دهند تا امکان عرضه جدیدی را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به دست بیاورند.    

 

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 49133 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید