دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 11042 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ | ارسال توسط :
20 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اختتامیه چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی «مسیر» ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حمایت آکادمی همراه اول در فرهنگسرای انقلاب برگزار و از نفرات و گروه های برتر تجلیل شد. مسابقه معرفتی مسیر در ایام ماه مبارک رمضان به مدت ۱۷ روز و به صورت برخط برگزار شد. […]

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اختتامیه چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی «مسیر» ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حمایت آکادمی همراه اول در فرهنگسرای انقلاب برگزار و از نفرات و گروه های برتر تجلیل شد.

مسابقه معرفتی مسیر در ایام ماه مبارک رمضان به مدت ۱۷ روز و به صورت برخط برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۸۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول مدارس سراسر کشور در قالب گروه های سه نفره ثبت نام کردند و در سامانه رسمی رویداد با یک داستان جذاب و نمادین مواجه شدند و در انتها بیش از ۲ هزار فعالیت متنوع توسط آنان انجام شد.

پرداختن به معارف قرآنی به شکل قابل فهم و تاکید بر کاربردی بودن مطالب و فعالیت ها برای نوجوانان در زندگی امروزی، استفاده از شیوه ها و ابزارهای نوین برای مدیریت انگیزه و انتقال مفاهیم نظیر بازی وار سازی و داستان گویی، تاکید بر کار تیمی و بهره مندی از جذابیت های گرافیکی و صوتی ضمن استفاده از فناوری های دیجیتال از جمله مولفه های اصلی این مسابقه بودند.

این رویداد در تلاش بود تا قدم موثری در جهت دهی نوجوانان نخبه ی کشور به سمت معارف قرآنی و ایجاد گفتمان سبک زندگی قرآنی ایفا کند.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11042 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید