پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-16
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 58935 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ | ارسال توسط :
7 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

محمود سیجانی صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و بازدید از پاویون استان تهران در جمع خبرنگاران، حضور شرکت‌ها و سازمان‌ها در این رویداد تجاری را ارزشمند دانست و اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه با هدف معرفی و انتقال توانمندی‌های صادراتی، واحدهای تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سیجانی با اشاره به اینکه عمده بازدیدکنندگان نمایشگاه […]

محمود سیجانی صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و بازدید از پاویون استان تهران در جمع خبرنگاران، حضور شرکت‌ها و سازمان‌ها در این رویداد تجاری را ارزشمند دانست و اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه با هدف معرفی و انتقال توانمندی‌های صادراتی، واحدهای تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سیجانی با اشاره به اینکه عمده بازدیدکنندگان نمایشگاه «اکسپو» از بازرگانان، تجار و فعالان اقتصادی کشورهای دیگر هستند، گفت: این فرصت بسیار خوبی است که پتاسیل های اقتصادی کشور برای ورود به دروازه‌های جهانی به منصه ظهور گذاشته شوند.

مدیرکل صمت استان تهران پیشرفت دانش بنیان‌ها و استفاده از خلاقیت و نوآوری را در شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه را چشمگیر دانست و افزود: هم اکنون به واسطه دستاوردهای علمی شاهد این هستیم که نه تنها توان تولید بسیاری از کالاهای وارداتی را کسب کرده ایم، بلکه به نقطه‌ای از پیشرفت رسیده ایم که محصولات ما به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

وی صادرات محور شدن کشور را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: هم اکنون در بسیاری از کالاهای صنایع بومی کشور، شاهد فضای رقابتی هستیم و این مزیت را داریم که در بازارهای اقتصادی سایر کشورها حضور پیدا کنیم و نکته مهم و قابل توجه این است که دستاورد صادرات را در شرایط تحریمی و جنگ اقتصادی کسب کرده ایم.

سیجانی نمایشگاه «اکسپو» را محلی برای بازاریابی و بازارسازی دانست و بیان کرد: این رویداد موقعیت مناسبی برای مراودات اقتصادی در ابعاد مختلف تکنولوژی و مواد اولیه است که باید از آن به درستی بهره مند شویم.

مدیرکل صمت استان تهران، حضور تولیدکنندگان و شرکت‌های فنی مهندسی این استان را در «اکسپو» چشمگیر اعلام کرد و گفت: استان تهران به لحاظ قطعه سازی و لوازم خودرو، تولید و فرآوری چرم و کفش حرف برای گفتن دارد.

وی در خصوص اولویت‌های صمت در استان تهران اظهار کرد: نوسازی صنایع و استفاده از دانش و تکنولوژی‌های فنی جدید برای رقابت در بازارهای جهانی، توسعه شرکت‌های دانش بنیان با توجه به استقرار نیمی از دانش بنیان‌های کشور در پایتخت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، همگی از اولویت‌های صمت محسوب می‌شوند.

مدیر کل صمت استان تهران از رشد ۱۷ درصدی صادرات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: وضع تولید در کشور روبه بهبود است و حرکت آن با سرعت مناسبی پیش می‌رود

سیجانی از حمایت و توجه ویژه به واحدهای تولیدی صادرات محور در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر به واحدهایی که صادرات محور هستند، صرفه جویی ارزی دارند و در جهت تأمین و تولید کالاهای مورد نیاز داخل کشور سرمایه گذاری می‌کنند ارز تعلق می‌گیرد.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 58935 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید