پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-16
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 58964 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ | ارسال توسط :
4 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی “نفت ما“،مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ۸ ماهه گذشته مجموعه شرکت پتروشیمی سبلان گفت: فعالیت این شرکت در شاخص‌های مختلف از جمله رشد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدامات نو و تحول آفرین قابل تقدیر است.   […]

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی “نفت ما“،مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ۸ ماهه گذشته مجموعه شرکت پتروشیمی سبلان گفت: فعالیت این شرکت در شاخص‌های مختلف از جمله رشد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدامات نو و تحول آفرین قابل تقدیر است.
  دکتر جواد زارع‌پور در نشست ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی سبلان اظهار داشت: سبلان در ۸ ماهه اخیر از اول شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه امسال نزدیک ۷۰۰ هزار تن تولید متانول داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.
دکتر زارع‌پور با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با تلاش مجموعه کارکنان در سطوح مختلف وارد سود عمیلاتی شده است، تاکید کرد: افزایش سوددهی به عنوان مهمترین اولویت باید در دستور کار شرکت‌های تولیدی باشد و در این راستا ملزم به ارائه گزارش به صورت مستمر هستند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ خواستار کاهش هزینه تمام شده تولید و افزایش سودآوری توسط مدیران ارشد شرکت‌ها شد و افزود: برای توسعه بازار فروش محصول، برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم که امیدوارم به سرانجام برسند.
منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 58964 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید