یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 56277 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ | ارسال توسط :
9 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخلاف انتظارات روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم. خریدارهای خوب در منفی‌ها نشان دهنده‌ انتظارات مثبت از آینده بازار است باز گشایی ذوب و حجم معاملات بالای آن از اتفاقات خاص تابلوی امروز بود. این کارشناس بازار سرمایه […]

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخلاف انتظارات روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم. خریدارهای خوب در منفی‌ها نشان دهنده‌ انتظارات مثبت از آینده بازار است باز گشایی ذوب و حجم معاملات بالای آن از اتفاقات خاص تابلوی امروز بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز حقیقی‌ها ۱۸۲ میلیارد تومان پول وارد سهام و حق تقدم کردند و تا به اینجا تراز مثبت ۲۲۰ میلیارد تومانی در صندوق‌های درآمد ثابت ثبت کرده‌اند.

او افزود: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۶۹۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۶۴۴ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.  همچنین نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی بیشترین تاثیر مثبت را بر روی نماگر کل داشتند در نهایت هم شاخص بورس امروز با رشد ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 56277 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید