یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 56213 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ | ارسال توسط :
9 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

کوروش آسایش کارشناس بازار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۴ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی در سطح ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحدی قرار گرفت. […]

کوروش آسایش کارشناس بازار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۴ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی در سطح ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحدی قرار گرفت.

او در ادامه اظهار کرد: امروز حجم معاملات سهام و حق تقدم ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان ثبت شد همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

آسایش می‌گوید: امروز شاهد خروج ۶۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام بودیم و ۵۲ درصد بازار در وضعیت مثبت به کار خود پایان دادند امروز بیشترین ورود نقدینگی به صنعت یارانه اختصاص یافت و بیشترین خروج نقدینگی هم مربوط به گروه خودرو بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: امروز ۴۰۵ نماد در وضعیت مثبت بودند بازار چند روز مثبت را شاهد بود و توانست از نظر تکنیکالی محدوده مقاومتی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را به سمت بالا بشکند به دنبال استراحت است و بازار امروز بر مبنای نوسانات لیدر‌ها حرکت کرد.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 56213 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید