یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 56162 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در دومین روز کاری بهار ۱۴۰۳، هرچند شروع بازار تقاضا در مثبت‌های درصد بالا بود، اما به مرور متعادل شد و کمی عرضه‌ها در بازار شدت گرفت و شاهد تقابل خریداران و فروشندگان بودیم. این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: بنظر […]

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در دومین روز کاری بهار ۱۴۰۳، هرچند شروع بازار تقاضا در مثبت‌های درصد بالا بود، اما به مرور متعادل شد و کمی عرضه‌ها در بازار شدت گرفت و شاهد تقابل خریداران و فروشندگان بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: بنظر می‌رسد زهر فروشنده‌ها نیمه اول بازار فردا گرفته شود و فرصتی برای سهم‌های جامانده از رشد فراهم شود.

او افزود: حقیقی‌ها ۸۳ میلیارد تومان پول وارد سهام و حق تقدم کردند و منفی ۱۳۲ میلیارد تومان از صندوق‌های درآمد ثابت خروج  ثبت کرده‌اند. “کچاد” با ۱۵۳۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشته است.

وفایی اظهار کرد: ارزش معاملات بازار بورس پایان امروز حدود ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است. تعداد نماد‌های مثبت ۴۶۸ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۳۳۲ نماد بوده است و حدود ۶۰ درصد نماد‌ها سبز بودند و در نهایت هم شاخص کل با رشد ۱۷ هزار و ۲۵۶ واحدی به ارتفاع ۲٫۲۵۳٫۶۱۰ واحد رسید.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 56162 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید