یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 56094 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ | ارسال توسط :
15 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شروع سال کاری، بهتر از انتظارات و با عقب نشینی فروشنده‌ها همراه بود، در حالی که عمومیت گروه‌ها متعادل مثبت بودند. در دقایق پایانی بازار، تقاضا تقویت و رنج‌های خوبی بخصوص در شرکت‌های بزرگ و موثر در شاخص زده شد تا نماگر کل با رشد […]

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شروع سال کاری، بهتر از انتظارات و با عقب نشینی فروشنده‌ها همراه بود، در حالی که عمومیت گروه‌ها متعادل مثبت بودند. در دقایق پایانی بازار، تقاضا تقویت و رنج‌های خوبی بخصوص در شرکت‌های بزرگ و موثر در شاخص زده شد تا نماگر کل با رشد قابل توجه بیش از ۴۱ هزار واحدی در اولین روز کاری بهاری به کار خود پایان دهد و امید‌ها برای جبران عقب مانندگی بازار بعد از ماه‌ها رکود افزایش یافت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۳۷۱ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۸۳۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است. خالص سفارشات با ورود ۴۹۷ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود. 

وفایی اظهار کرد: امروز تعداد نماد‌های مثبت ۷۰۲ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۸۰ نماد ، صف خرید ۱۷۸ نماد، صف فروش ۲۳ نماد ثبت شد همچنین بیشترین تاثیر مثبت بر بازار (فولاد، فملی، شپنا) ثبت شد. بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۴۵۷ میلیارد تومان و فلزات اساسی با ارزش معاملات ۲۸۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد و در نهایت شاخص کل با افزایش ۴۱۲۶۸ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار واحد رسید.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 56094 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید