یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-07
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 63753 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۵:۱۷ | ارسال توسط :
5 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

۱۴:۰۱ – ۱۳ تیر ۱۴۰۳ حسین شیرزاد گفت: امسال بیش از ۳۵ هزار تن گوشت مرغ تولید داخل مازاد بر مصرف را به دو روش خرید مرغ زنده و گوشت مرغ منجمد انجام داده است. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود:  هر کیلوگرم مرغ زنده به قیمت ۵۸ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد […]

۱۴:۰۱ ۱۳ تیر ۱۴۰۳

حسین شیرزاد گفت: امسال بیش از ۳۵ هزار تن گوشت مرغ تولید داخل مازاد بر مصرف را به دو روش خرید مرغ زنده و گوشت مرغ منجمد انجام داده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود:  هر کیلوگرم مرغ زنده به قیمت ۵۸ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد کارتنی به مبلغ ۸۴ هزارو ۵۰۰ تومان در ازای تحویل نهاده‌ های مدت‌دار و همچنین به صورت نقدی خریداری شده است.

او ادامه داد: بیشترین میزان خرید مرغ مازاد مربوط به استان های مازندران، گلستان، گیلان و اصفهان بوده است.

شیرزاد گفت: این شرکت تاکنون نسبت به پرداخت بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات مرغداران بصورت نقدی و معادل ۶۰۰ میلیارد تومان بصورت تحویل نهاده در قالب تهاتر بدهی به مقدار حجمی بیش از۵۰ هزار تن نهاده اقدام کرده است.

او افزود: با توجه به حجم خرید صورت گرفته، بخش عمده ذخایر استراتژیک کشور از محل تولید داخل تامین و خریدهای خارجی ابتدایی سال ۱۴۰۲ که براساس تصمیمات متخذه و اقتضای شرایط تولید و بازار گوشت مرغ انجام شده بود، به محض آرامش حاکم بر تولید و تامین داخلی، متوقف و حتی بیش از ۵۰ درصد خریدهای در جریان سال قبل نیز جهت حمایت از تولید داخل لغو می شود.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام گفت: به منظور حمایت از مرغداران در راستای استمرار تولید و نیز ایجاد ثبات در بازار گوشت مرغ کشور؛ خرید کالای فوق الذکر بنا بر شرایط اقتضایی استانهای کشور کماکان ادامه دارد.

خبرنگار: آزاده محبی

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 63753 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید