سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-02
تبلیغات1
تبلیغات1
کد خبر: 63291 |
تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۰۵ | ارسال توسط :
4 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک در سه ماهه ابتدایی سال جاری به ۱۱,۶۶۶ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج به میزان ۳۸,۳۳۳ میلیارد ریال و در بخش تسهیلات فرزند آوری نیز به ۱۲,۲۲۴ نفر از متقاضیان ۹,۹۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است. این بانک در مدت یاد شده […]

به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک در سه ماهه ابتدایی سال جاری به ۱۱,۶۶۶ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج به میزان ۳۸,۳۳۳ میلیارد ریال و در بخش تسهیلات فرزند آوری نیز به ۱۲,۲۲۴ نفر از متقاضیان ۹,۹۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

این بانک در مدت یاد شده ۲٫۱۰۹ فقره تسهیلات جمعا به ارزش ۱,۰۶۷ میلیارد ریال به معرفی شدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله و خشکسالی، ۲٫۲۴۴ فقره تسهیلات مسکن ایثارگری به مبلغ ۹٫۳۰۷ میلیارد ریال و ۱۰٫۹۳۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی به تعداد ۷٫۵۰۳ نفر پرداخت کرده است.

همچنین بانک ملت در قالب سامانه سامد (سفرهای ریاست جمهوری) به ۷۰۸ نفر از معرفی شدگان ۱۰۷ میلیارد ریال تسهیلات و در قالب طرح جهش مسکن ۲۴,۱۸۱ فقره تسهیلات جمعا به ارزش ۳۸,۱۵۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

پرداخت ۹٫۳۲۲ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن مستاجرین به ۷,۱۶۱ خانواده از دیگر اقدامات بانک ملت در ۳ ماهه نخست امسال بوده است.

منبع خبر «» است و اکولایو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 63291 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50004150001072  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اکولایو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات2
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اکولایو در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید